سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری


ساعت 10:37 صبح جمعه 87/11/18

www.ejge.com/index_ejge.htm
در این سایت می توان با ژورنال تخصصی ژئوتکنیک که در رابطه با ساختار زمین و اصول زلزله ها می باشد آشنا شد . در سایت می توان شماره فعلی و همچنین شماره های قبلی نشریه را دریافت کرد و مطالعه نمود . همچنین اخبار و گزارش آخرین رویدادها را می توان در این سایت در دست داشت .

www.cenews.com
سایت
CENEWS به ارائه مطالب آموزشی و اطلاعات گسترده ای در زمینه مهندسی عمران و معماری می پردازد . در سایت امکانات ثبت نام برای علاقمندان به استفاده از امکانات فراهم شده برای اعضا قرار داده شده است . همچنین امکانات جستجو ، خبرهای جدید ، آرشیو مطالب و مجله و خبرنامه الکترونیکی موسسه را می توان از موارد دیگری بر شمرد که در سایت مشاهده می شوند .

www.rfr.fr
در سایت
RFR به ارائه مطالبی درباره مهندسی عمران پرداخته می شود . در این سایت تخصصی می توان مطالبی از قبیل پروژه ها ، انتشارات موسسه ، متدها و روش های جدید در عمران و همچنین اخبار و گزارش رویدادهای جدید را مشاهده کرد .

www.architecture.com/go/Architecture/Home.html
سایت
Architecture.com یک سایت تخصصی در زمینه مهندسی معماری می باشد . در سایت می توان به مواردی چون امکانات جستجو در مطالب سایت ، گزارش رویدادها ، خبرهای جدید ، کتابخانه دیجیتالی ، اطلاعات فنی درباره ساختمان های مشهور ، LINK به سایت های مرتبط با موضوع سایت ، DATABASE درباره ساختمان های مشهور و مکان هایی که دارای طراحی خاص معماری می باشند دسترسی پیدا کرد . برخی از فایل های موجود در این سایت تحت فرمت PDF بوده و برای مشاهده آنها به نرم افزار ACROBAT READER نیاز است .

http://crt-norust.com
در این سایت به موضوع خوردگی در مواد و مخصوصا فلزات پرداخته می شود و نقش آن در انتخاب مصالح مناسب را برای ساخت بناها و یا پل ها را بررسی می کند .

http://earthquake.usgs.gov
در این سایت به ارائه اطلاعات و گزارش هایی از زلزله های اتفاق افتاده در کره زمین پرداخته می شود . آخرین زلزله ها ، بزرگ ترین زلزله ها ، آرشیو اطلاعات درباره زلزله های اتفاق افتاده در جهان ، نقشه های جهانی مناطق زلزله خیز ، آموزش درباره انجام عملیات امداد پس از زلزله و ارائه اطلاعات دقدق زلزله ها و مکان رویداد آنها را می توان از خدمات ارائه شده در این سایت نام برد .

www.seismo.unr.edu
این سایت به معرفی مرکز زلزله شناسی
NEVADA در امریکا می پردازد . در سایت می توان فعالیت های موسسه را مشاهده کرد ، همچنین امکان مطلع شدن از اطلاعات درباره زلزله های اتفاق افتاده در کره زمین از طریق رجوع به آرشیو سایت میسر می باشد . در این موسسه یک متخصص ایرانی به نام رسول انوشه پور در زمینه پیش بینین زلزله و همچنین بررسی زلزله های اتفاق افتاده در جهان به همکاری مشغول است .

www.architecturemag.com/architecture/index.jsp
دراین سایت به ارائه مطالب گسترده ای در زمینه مهندسی معماری پرداخته می شود . امکانات جستجو در مطالب سایت ، امکان عضویت درسایت ، طرح های برتر منتخب سایت ، طراحی و عوامل و معرفی برنامه های موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.ceri.memphis.edu
این سایت به مرکز تحقیقاتی و اطلاعاتی زلزله تعلق دارد . در سایت می توان به اطلاعات فنی درباره زلزله ها ، تحقیقات به عمل آمده ، آموزش ، گزارش رویدادها و اخبار زلزله ها و
LINK به سایت های اطلاع رسانی معتبر را مشاهده کرد .

www.seismo.ethz.ch
مرکز اطلاع رسانی زلزله کشور سویس را می توان در این سایت مشاهده کرد . در این سایت به معرفی این مرکز و همچنین مرکز امداد رسانی که یکی از زیر گروه های آن است معرفی شده اند . مرکز کمک رسانی موسسه یکی از فعال ترین مراکز امداد رسانی دنیا در زمینه زلزله می باشد. در سایت می توان انتشارات ، آرشیو زمین لرزه ها و
LINK به سایت های معتبر اطلاع رسانی درباره زلزله را مشاهده کرد .

http://library.nevada.edu/arch/rsrce/webrsrce/contents.html
در این سایت با کتابخانه
UNLV آشنا می شویم که در زمینه مهندسی معماری به فعالیت می پردازد . در سایت امکانات جستجو ، کاتالوگ کتابخانه ، بررسی معماری در امریکا و سایر نقاط جهان ، مراجع الکترونیکی و LINK به سایت های دیگر مرجع را می توان مشاهده کرد .

http://quake.exit.com
در این سایت به یک روش جدید برای پیش بینی زلزله ها با استفاده از حالات ابرها در بالای منطقه مورد نظر بررسی می شود . این روش پیشگوئی در مرحله آزمایش می باشد . در سایت می توان درباره معرفی تئوری ، خبرهایی درباره پیشرفت پروژه ، بررسی روی آرشیو زلزله های جهان ، انتشارات موسسه ، مراجع اطلاعاتی و
LINK به سایت های مرتبط به کسب اطلاعات پرداخت .

www.architectureweek.com/today.html
در این سایت با مجله تخصصی طراحی و ساختمان آشنا می شویم . در سایت می توان عضو شد و در این صورت امکان دریافت مجله فراهم می آید . اعضا همچنین می توانند شماره های قبلی مجله را نیز دریافت کنند و از آرشیو سایت استفاده نمایند . موارد دیگری که در سایت وجود دارند عبارت اند از کنفرانس ها ، رویدادها ، خبرها ، کتاب های معماری ، کتابخانه و آرشیو طرح های معماری ، امکانات جستجوی مطالب مورد نظر کاربر ، امکانات عضویت و خبرنامه رایگان .

www.cca.qc.ca
موسسه آموزشی
CAA که در زمینه آموزش مهندسی عمران و ساختمان به فعالیت مشغول است در این سایت به معرفی فعالیت های خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره آموزش ، انتشارات موسسه ، کتاب های منتشر شده ، کتابخانه ، اعضا و برنامه های آموزشی در ارتباط با این موسسه کسب کرد .

www.red-systems.com
شرکت
RED SYSTEM در این سایت به معرفی محصولات و فعالیت های خود می پردازد . این شرکت در زمینه ساخت ابزارهای هشداردهنده زلزله به تحقیق و بررسی مشغول است . در سایت می توان خبر هایی درباره پیشرفت بررسی های موسسه را مطالعه کرد .

www.employees.org/~vsukavan/equip.html
این سایت به آموزش درباره کارهایی که در هنگام روی دادن زلزله باید انجام داد تا از نهایت ایمنی برخوردار بود می پردازد . مطالب سایت به چند گروه تقسیم می شود که هر کدام در مکان های جداگانه به ارائه آموزش می پردازد . مثلا هنگام رانندگی ، داخل خانه و خارج از خانه . همچنین مطالب دیگری همچون امکان دریافت فایل های راهنمای آموزشی و اخبار و گزارش رویدادها را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.cs.wisc.edu/~arch/www
در این سایت به ارائه مطالبی درباره معماری با استفاده از کامپیوتر پرداخته می شود . مطالب بسیاری در این زمینه را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.pbs.org/wgbh/nova/wtc
سایت
NOVA ONLINE با موضوع : چرا برج ها فرو می ریزند به ارائه اطلاعات می پردازد . در سایت می توان امکانات جستجو در سایت را در اختیار داشت ، برج های جدید را مشاهده کرد ، به منابع تحقیقاتی موسسه دسترسی داشت و همچنین اخبارو گزارش رویدادها و راه حل ها برای طراحی را در سایت مشاهده کرد

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: حسن گشتاسبی

    نوشته های دیگران ( )

    خانه
    وررود به مدیریت
    پست الکترونیک
    مشخصات من
     RSS 
     Atom 

    :: بازدید امروز ::
    3
    :: بازدید دیروز ::
    0
    :: کل بازدیدها ::
    19832

    :: درباره من ::

    معماری


    :: لینک به وبلاگ ::

    معماری

    :: آرشیو ::

    شهریور 1387
    آبان 1387
    آذر 1387
    بهمن 1387

    ::وضعیت من در یاهو ::

    یــــاهـو

    :: خبرنامه وبلاگ ::