سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری


ساعت 10:35 صبح جمعه 87/11/18

www.pubs.asce.org/cedbsrch.html
در اینجا با سایت جامعه مهندسی عمران امریکا آشنا می شویم . در سایت می توان مطالبی چون کتاب ها ، ژورنال ها و مقالات و متن های آموزشی را می توان مشاهده کرد . همچنین یک موتور جسجتوی قدرتمند را می توان در سایت مشاهده کرد که ارآئی بالائی در یافتن مطالب تخصصی در زمینه مهندسی عمران دارد .

www.icivilengineer.com
سایت
I CIVIL ENGINEER یک سایت اطلاع رسانی درباره مهندسی عمران در اینترنت می باشد . در سایت می توان اخبار ، پروژه های جدید ، امکانات جستجوی مطالب تخصصی ، اخبار صنعت ، مشاهده پروژه های عظیم عمران ، مجله های تخصصی ، آموزش ONLINE و گزارش رویدادهای اتفاق افتاده در حیطه مهندسی عمران را مشاهده کرد .

www.cerf.org/research/material.htm
سایت
CERF به ارائه مطالبی درباره مواد به کار برده شده در ساختن بناها و ساختمان ها می پردازد . مواد پیشرفته ، تکنولوژی های جدید در مواد ، پروژه ها ، اخبار و انتشارات موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .

http://people.civil.gla.ac.uk

در این سایت با دپارتمان مهندسی عمران دانشگاه GLASGOW آشنا می شویم . در سایت می توان مواردی چون تحقیقات ، مقالات ، دوره های آموزشی دانشگاه ، اساتید ، آخرین اخبار ، LINK های مفید و آشنائی با پروژه های انجام شده را مشاهده کرد .

www.ce.berkeley.edu
این سایت به دانشکده مهندسی عمران دانشگاه
BERKELEY تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر کاربران قرار داده شده است ، همچنین منابع اطلاعاتی عمران ، کتابخانه مهندسی ، تحقیقات ، پروژه های انجام شده و مرکز تحقیقات دانشکده و آخرین اخبار را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www-ce.stanford.edu
این سایت به بخش مهندسی عمران ومعماری دانشگاه
STANFORD تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی از قبیل برنامه های جدید موسسه ، برنامه های تحقیقاتی و مطالب بسیار دیگری که در پائین سایت آمده است را مشاهده کرد .

ادامه سایتها در ادامه مطلب .


www.cee.mtu.edu
دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه
MICHIGAM در این سایت به معرفی آن مرکز و فعالیت های انجام گرفته در آن می پردازد . در سایت می توان مواردی چون INDEX الفبائی مطالب سایت ، امکانات جستجو ، همکاران موسسه ، آخرین اخبار و رویدادها ، برنامه های آموزشی دانشگاه و تحقیقات به عمل آمده در آن واحد را مشاهده کرد .

www.sustainableabc.com
در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره معماری پرداخته می شود . همچنین می توان
LINK هایی به سایت های دیگر مرتبط را مشاهده کرد . انواع ساختمان ها با معماری های مختلف در این سایت نشان داده شده اند .

www.engr.wisc.edu/cee
گروه مهندسی عمران و معماری دانشگاه
WISCONSIN-MADISON در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره اساتید و دانشجویان موسسه ، برنامه های در دست اقدام موسسه ، تحقیقات به عمل آمده ، خبرنامه ها و ارتباط با صنعت در دانشگاه را بدست آورد .

www.ce.jhu.edu
این سایت به بخش مهندسی معماری و عمران دانشگاه
JOHN HOPKINS مربوط می باشد . در سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار و رویدادها فراهم می باشد ، همچنین می توان اطلاعاتی درباره برنامه های آموزشی موسسه ، اعضا ، سمینارها ، تحقیقات به عمل آمده در آن مرکز ، منابع اطلاعاتی مرجع و امکانات جستجو را در سایت را در دسترس مشاهده کرد .

www.nexusjournal.com
ژورنال تخصصی مهندسی عمران و معماری
NEXUS را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکان دریافت شماره جدید ژورنال پس از عضو شدن در سایت میسر می باشد ، همچنین در صورت نیاز امکان دسترسی به آرشیو نشریات نیز میسر می باشد . مطالب دیگری چون تحقیقات ، کتاب ها ، کتابخانه مجازی و امکانات عضویت در سایت فراهم شده است.

www.ccee.iastate.edu
این سایت به کالج مهندسی عمران و معماری
LOWA STATE UNIVERSITY تعلق دارد . در سایت می توان به مواردی چون تحقیقات ، بخش های آموزشی موسسه ، معرفی گروه ، رویدادها ، خبرها ، منابع اطلاعاتی مرجع ، امکانات جستجو ، INDEX الفبائی مطالب سایت ، پروژه های تحقیقاتی ، برنامه های مهندسی و آموزش اشاره کرد .

http://ai.eecs.umich.edu/cogarch0
در این سایت به بررسی پروژه معماری و نقشه برداری ویژه ای اشاره دارد . اطلاعات مربوط به این پروژه را می توان در سایت با ورود به
LINK مورد نظر بدست آورد . در سایت می توان مطالبی مثل راهنمای معماری ، امکانات جستجوی مطالب در سایت ، INDEX الفبائی مطالب سایت و منابع اطلاعاتی مرجع را مشاهده کرد .

www.cee.umd.edu
این سایت به کالج مهندسی عمران دانشگاه
A.J.CLARK امریکا تعلق دارد . در سایت می توان با دانشکده مهندسی این دانشگاه آشنا شد و مطالبی چون امکانات جستجوی سایت ، دپارتمان های مختلف ، اعضا ، اخبار ، برنامه های آموزشی کالج و LINK هایی به سایت های مرتبط را در سایت مشاهده کرد .

http://csanet.org
مرکز آموزش معماری
CSA در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت امکان جستجوی مطالب مورد نظر کاربران موجود می باشد . همچنین می توان مطالبی از قبیل خبرنامه موسسه ، پروژه ها ، مراجع الکترونیکی و آموزش معماری کلاسیک را در سایت موسسه مشاهده کرد .

www.civenv.unimelb.edu.au
این سایت به گروه مهندسی معماری و عمران دانشگاه ملبورن استرالیا تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی چون امکانات جستجو در مطالب سایت ،
LINK های مرتبط ، گزارش رویدادها ، اخبار ، INDEX الفبائی مطالب سایت ، تحقیقات به عمل آمده در موسسه و گزارش پروژه های در دست انجام دسترسی پیدا کرد .

http://archnet.org/lobby.tcl
سایت
ARCHNET را می توان یکی از سایت های پر طرفدار معماری دانست . اطلاعات و فایا های اطلاعاتی گسترده و زیادی در سایت ارائه می شود که با عضو شدن در سایت امکان دسترسی به آنها فراهم می شود . اخبار ، آرشیو رویدادها، آرشیو گروه ، کتابخانه دیجیتالی ، امکانات عضویت ، امکانات جستجو از موارد عمومی سایت می باشند . از مواردی که برای اعضا در نظر گرفته شده است می توان به تصاویر و فایل های اطلاعاتی و مثال های نقشه کشی و SAMPLE ها نام برد .

www.rocktoroad.com
این سایت ارائه کننده مجله تخصصی در رابطه با راه سازی می باشد . مجله را می توان از طریق این سایت دریافت کرد . در سایت می توان به مواردی چون اخبار ، کتابخانه ، کیت های آموزشی چند رسانه ای و امکانات عضویت اشاره کرد .

www.enr.com
سایت
ENR.COM سایتی است که در ارتباط با مهندسی معماری و عمران به ارائه اطلاعات می پردازد . در سایت می توان مطالبی چون امکانات جستجو ، امکانات ثبت نام در سایت ، اخبار ، پروژه ها و منابع اطلاعاتی را مشاهده کرد .

www.pubs.asce.org/ceonline/newce.html
این سایت ارائه کننده یک ماهنامه تخصصی درباره مهندسی عمران و معماری می باشد . در سایت امکانات ثبت نام برای علاقمندان فراهم می باشد ، همچنین امکان مشاهده سر تیترهای مجله منتشر شده ماه را می توان درسایت مشاهده کرده و در صورت نیاز پس از عضویت در سایت آن را دریافت کرد . آرشیو نشریات شماره های قبلی نیز در اختیار اعضا قرار دارد و آنها می توانند از شماره های قبلی نیز استفاده کنند .

www.forester.net/gec.html
در این سایت مجله ای تخصصی درباره خاکبرداری ارائه می شود . در سایت امکان جستجو در مطالب سایت ممکن می باشد ، همچنین می توان مطالبی چون امکانات ثبت نام در سایت ، مطالعه مجله منتشر شده جدید ، شماره های قبلی نشریه ، گزارش رویدادها و خبرها را در سایت مشاهده کرد .



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: حسن گشتاسبی

    نوشته های دیگران ( )

    خانه
    وررود به مدیریت
    پست الکترونیک
    مشخصات من
     RSS 
     Atom 

    :: بازدید امروز ::
    7
    :: بازدید دیروز ::
    0
    :: کل بازدیدها ::
    19836

    :: درباره من ::

    معماری


    :: لینک به وبلاگ ::

    معماری

    :: آرشیو ::

    شهریور 1387
    آبان 1387
    آذر 1387
    بهمن 1387

    ::وضعیت من در یاهو ::

    یــــاهـو

    :: خبرنامه وبلاگ ::